Technical difficulty   Easy

Recorded December 2014

2.0
4.0

near Vilanova de Sau, Catalunya (España)

(23-12-2014) Sortim de davant de l'església de Vilanova de Sau, passem per la plaça Major, la zona esportiva i seguim la pista fins a la carretera.

Creuem la carretera i poc després la pista connecta amb una altra que seguim cap a l'esquerra, fins a trobar l'inici del camí de l'Esquei que puja fins als Munts per on passa el GR 2, que seguim cap a l'esquerra fins al proper salt de la Minyona.

Retrocedim seguint el GR, el deixem quan gira per baixar cap a Vilanova de Sau i per on baixarem nosaltres, quan tornem del que ens queda d'excursió.

Seguim per la pista, deixem la cruïlla del Puig del Far a l'esquerra, el del camí del Cargol a la dreta, que també baixa a Vilanova i seguim fins el proper trencant a la dreta.

Aquest trencant ens porta a la Roca del Migdia, primer anem a la punta amb vistes cap a Vilanova i després a la del pantà de Sau. Tornem fins al trencant del Puig del Far que fa poc que hi hem passat.

Hi pugem, hi baixem i continuem per la mateixa pista que hem vingut, fins a trobar el GR 2, que seguim de baixada fins a Vilanova de Sau, des d'on hem començat la ruta d'avui.

Érem en Joan, en Martí i dos Peps.