Uploaded January 26, 2018

Recorded January 2018

2.3
4.6

near Mancor de la Vall, Baleares (España)

Volta molt agradable per camins de carruatge que envolten el Puig de Sant Miquel i passen per Solleric i Son Ordines. Aprofitam per pujar sense cap dificultat el Puig de Sant Miquel que té unes molt bones vistes a la Serra de Tramuntana central, L'Ofra, Sa Rateta, Na franquesa, Alfàbia, Puig Major, es Massanella, Puig de n'Ali...i també a la part contrària S'Alcadena i El Puig del Castell d'Alaró, i després passar per sa Possessió de Solleric i abans d'acabar al punt de l'inici anar al Puig de Sa Corona.
Veureu al començament uns wp's classificat amb lletres de la A a la E, no agafeu aquest tram, desviau-vos abans a un caminoi a l'esquerra en direcció al Pujol des Cocó (un despiste em va fer seguir camí envant i en lloc de retornar vaig tirar d'orientació però no val la pena, es perd massa temps i està bastant brut de vegetació)
Passarem per ses Cases d'Oli Clar abans de fer el Puig de Sant Miquel, ja dins un alzinar i més tard acabarem fins a les Cases de Sa Font Figuera i a la Possessió de Solleric; d'aquí acabarem fent la volta sencera d'una ruta circular que passa també pel Puig de Sa Corona.

Pared i tancat

Recuperam camí

Despres de la eva errada inicial trob el camí principal que hauriem d'haber agafat

Barrera oberta

Sa Corona

Portell

Barraca

Final de tirany i començament del camí

Camí

Deixam el Camí a Tossals
Information

Solleric

Deixam cami girant a l'esquerra

A Intersecció caminoi a l'esquerra esquerra