Moving time  4 hours 4 minutes

Recorded November 2018

2.1
4.3

near Canalda, Catalunya (España)

Puig de les Morreres 100% sobre neu i intent frustrat d'ascenció al Pedró de Quatre Batlles per canvi sobtat de clima.
Ho qualifico de Moderat per l'esforç afegit de caminar sobre neu verge durant 13'7 km des de just l'aparcament, i també per la dificultat de no poguer veure cap camí i haver de fer servir gps molt sovint, però la ruta en sí és fàcil i no té cap dificultat tècnica.
El canvi de clima a vent fortíssim de nord, que aixecaba neu pols de terra, ha fet impossible tirar endavant i arribar a fer el cim del Pedró quan ja era dalt la carena amb tot l'esforç fet. Tot el descens fins a coll ha estat quasi sense visibilitat i apretat per el fortíssim vent, però fins a aquest canvi, l'experiència de gaudir tot sol d'aquests paratges ha estat un regal per a la vista i l'ànima, gaudiu de les imatges.
Salut i bones rutes.
  • Photo of Zona d'aparcament.
  • Photo of Pista.
  • Photo of Seguim pista.
  • Photo of Cruïlla i aparcament de La Bòfia.
  • Photo of Llac.
  • Photo of Prats de Bacies.
  • Photo of Vista enrrera i endavant desde Prats de Bacies.
Segona foto: Primer objectíu a la vista, Puig de les Morreres.
  • Photo of Petit emissor a l'avantcim.
  • Photo of Cim a l'abast.
  • Photo of Cim de Puig de les Morreres.
  • Photo of Indicador.
Senyalització vertical per indicar el recorregut al plà i prats de Bacies.
  • Photo of Pal indicador.
Senyalització Ruta de la Bòfia, Prats de Bacíes i enllaç amb rutes del Port del Comte.
  • Photo of Petita zona d'aparcament.
Aquí per sort ja queda tallada la pista per cotxes (4x4) a l'estíu. Des d'aquí comença l'ascenció al Pedrò de Quatre Batlles (indicador vertical).
  • Photo of Primera foto: una meravella del clima.
Segona foto: Vista enrrera del Puig de les Morreres (centre ampliant foto).