Moving time  4 hours 4 minutes

Recorded November 2018

2.1
4.3

near Canalda, Catalunya (España)

Puig de les Morreres 100% sobre neu verge i intent frustrat d'ascenció al Pedró de Quatre Batlles per canvi sobtat de clima.
El Puig de les Morreres està inclòs al repte dels 100cims de la FEEC com a cim Essencial.
Ho qualifico de Moderat per l'esforç afegit de caminar sobre neu verge durant 13'7 km des de just l'aparcament, i també per la dificultat de no poguer veure cap camí i haver de fer servir gps molt sovint, però la ruta en sí és fàcil i no té cap dificultat tècnica.
El canvi de clima a vent fortíssim de nord, que aixecaba neu pols de terra, ha fet impossible tirar endavant i arribar a fer el cim del Pedró quan ja era dalt la carena amb tot l'esforç fet. Tot el descens fins a coll ha estat quasi sense visibilitat i apretat per el fortíssim vent, però fins a aquest canvi, l'experiència de gaudir tot sol d'aquests paratges ha estat un regal per a la vista i l'ànima, gaudiu de les imatges.
Salut i bones rutes.
  • Photo of Zona d'aparcament.
  • Photo of Pista.
  • Photo of Seguim pista.
  • Photo of Cruïlla i aparcament de La Bòfia.
  • Photo of Llac.
  • Photo of Prats de Bacies.
  • Photo of Vista enrrera i endavant desde Prats de Bacies.
Segona foto: Primer objectíu a la vista, Puig de les Morreres.
  • Photo of Petit emissor a l'avantcim.
  • Photo of Cim a l'abast.
  • Photo of Cim de Puig de les Morreres.
  • Photo of Indicador.
Senyalització vertical per indicar el recorregut al plà i prats de Bacies.
  • Photo of Pal indicador.
Senyalització Ruta de la Bòfia, Prats de Bacíes i enllaç amb rutes del Port del Comte.
  • Photo of Petita zona d'aparcament.
Aquí per sort ja queda tallada la pista per cotxes (4x4) a l'estíu. Des d'aquí comença l'ascenció al Pedrò de Quatre Batlles (indicador vertical).
  • Photo of Primera foto: una meravella del clima.
Segona foto: Vista enrrera del Puig de les Morreres (centre ampliant foto).