Coordinates 2005

Recorded October 2012

2.1
4.1

near Gandesa, Catalunya (España)

Descripció: Una ruta que a més de gaudir d'uns paisatges fenomenals, també farem un recorregut per una part molt important de la l'historia del nostre país i també d'Espanya, la Batalla de l'Ebre i la Cota 705 especialment. Al principi de la ruta no trobem marques de color, però a partir de les trinxeres enganxem amb les marques grogues i blanques del PR i també de marques blaves que ens acompanyaràn fins a la cota 705. El tram final de la ruta la fem en una bona part per pista asfaltada i també per pista de terra.
Observacions: No trobarem punts de subminitre d'aigua i no cal dir que aquesta ruta a l'estiu pot esser dura per la calor.

12-OCT-12 9:17:38
Puig Cavaller

DQS Nov 4, 2012

Pel seguiment és fàcil encara que en el punt quilomètric 1,5 on deixem la pista, hi ha molt de matoll i quasi no es veu el corriol. Hem de tenir en compte que la segona pujada, la que ens portà fins al monument, són 300 m d'ascenció força verticals ... I encaran

DQS Nov 4, 2012

I encara que no son molts metres, per no esgotar-nos hem d'Antàrtida amb calma.
    He pujat a molts pics del Port, però he de dir que les vistes que hi ha als 360 graus dalt del Puig Cavaller, són les millors ... Es veu, el Caro, el Montsià, el Delta, Horta de Sant Joan, Bot, Arnes, Aragó, Gandesa, la Serra de Llaveria, el Pirineu, la Serra de Cardó, la Plana de Lleida ... I tot això solament girant des de dalt del cim. Espectacular !!!
    Fins aviat.

DQS Nov 4, 2012

Gràcies Carles, pel track, ens ha fet molt de servei.

Carles Oliver Nov 5, 2012

Hola Didac,
    Gracies pel comentari, m'alegro que el nostre track os hagi fet un bon servei, i estic d'acord amb tú, es Espectacular !!!
    Salut, Carles.

• Photo of GERCA

GERCA Sep 2, 2013

GRÀCIES PER COMPARTIR

Carles Oliver Sep 2, 2013

Gerca,
    Un plaer de compartir-les amb bons caminadors.

• eprana Nov 20, 2014

Hola Carles. Podries dirme si la veus adecuada per fer amb un grup de unes 20 persones?

Carles Oliver Nov 20, 2014

@eprana
    Si estan acostumats a caminar, i als "puja i baixa", es perfecte, el recorregut no te cap dificultat.
    Bona ruta i que la gaudiu.

• Photo of Guillem Arnau San Martín Guiral

Guillem Arnau San Martín Guiral Nov 22, 2018

La Cota 705 és espectacular, el millor mirador del Massís dels Ports se'ns dubte!

Carles Oliver Nov 23, 2018

@Guillem Arnau
    I de la Serra del Cardó! Gràcies per la teva valoració.