voke8080

52 f
2.3
4.7

near Blauwput, Flanders (Belgique)

Startpunt aan de ingang van het provinciaal domein, buiten wandelen heb je hier ook heel wat neven activiteiten. Speeltuinen, pedalo's, een openluchtzwembad, kinderboerderij, voetbalterreinen, Verkeerspark, drankgelegenheden enz. We gaan verder naar Kesselberg. Nu ja berg het is eerder een heuvel, maar wel het hoogste punt van Kessel-Lo. Vanop het Panorama zou je zelfs het Atomium in Brussel moeten zien.Via de weilanden van de Chartreuzenberg komen we in de bossen van Hoog Linden, dalen we naar Linden om via het Negenbunderspad aan de Abdij van Vlierbeek te komen. De gebouwen zijn in oorspronkelijke staat gerestaureerd en men kan er op een terrasje iets drinken. Vervolgens lopen we terug naar een andere ingang van het provinciaal domein en lopen we langs de kinderboerderij om uiteindelijk terug aan het startpunt uit te komen.

Ingang provinciaal domein kessel-lo

De grootste vijver van het park

Aan de voet van de Kesselberg

Panoramisch uitzicht

Negenbunderspad

Abdij van Vlierbeek

Restaurant in het Abdijcomplex

Onze lieve vrouw kerk interieur

Kinderboerderij in het provinciaal domein