Uploaded July 25, 2018

Recorded July 2018

1.4
2.9

near Tabescán, Catalunya (España)

Activitat realitzada amb Mar i Francisco
Agradable i molt recomanable ruta per pujar al Refugi de Certascan: l'entorn, les vistes panoràmiques de la Pica d'Estats, Pic de Sotllo, Baborte i Canalbona, juntament amb els fotogènics estanys de Closell i Naorte no us decebran.
Comencem caminant al costat del riu La Noguera de Lladorre, les seves aigües netes, braves i valentes ens acompanyen.
La pista fa llargues llaçades per guanyar altura i com que se'ns fa feixuga, decidim "retallar" fent tantes dreceres com n'hi hagi.
La primera drecera que passa per les bordes de Cabullera i que torna a agafar la pista al tancat d'animals de la Collada d'Estallo ens estalvia més de dos quilòmetres. És una drecera que segueix el curs del torrent i es fa entremig de prats de pastures i bonica arbreda.
Arribats a l'estany de Closell. Punt d'arribada dels taxis per la pista de Montalto. El camí, més aviat planer, es transforma en un estret sender que segueix cap a l'estany de Naorte, després del qual cal remuntar una graonada per iniciar un llarg flanqueig fins al refugi.

• Photo of revillacarlos

revillacarlos Jul 26, 2018

Dades de QMapShack
    Longitud: 9.34km, ↗960m, ↘130m
    Tiempo: 04:14:36h, Velocidad: 2.2km/h
    Tiempo en movimiento: 03:16:14h, Velocidad: 2.9km/h
    Inicio: viernes, 20 de julio de 2018 9:21:18 (UTC)
    Final: viernes, 20 de julio de 2018 13:35:54 (UTC)