Time  3 hours 14 minutes

Coordinates 1433

Uploaded June 2, 2019

Recorded June 2019

-
-
1,639 f
1,153 f
0
1.0
2.1
4.16 mi

Viewed 66 times, downloaded 1 times

near Fofe, Galicia (España)

Sendero Os Carranos - O Covelo (Pontevedra)
Estamos en el Ato Tea. El municipio de O Covelo está situado al sur de la provincia de Pontevedra, territorio en el que nace el río Tea, en la zona más alta de la provincia de Pontevedra, en la sierra Faro de Avión a 1.155 metros. Recorre los primeros valles de esta localidad. Las sierras de O Suido y Faro de Avión conforman e Alto Tea.
O Covelo con las localidades pontevedresas de A Cañiza, Mondariz, A Lama y Fornelo de Montes y las orensanas de Melón y Avión.
Iniciamos el recorrido en Fofe, muy próximos a la Antigua Casa Rectoral de Fofe, ahora un precioso negocio de hostelería (turismo rural) con vistas estupendas. En el recorrido pasamos por corredoiras típicas de Galicia, con bosques típicos de la ribera del nacimiento de este río. El río Tea.
Otro lugar de relevancia del trayecto es el puente medieval con vistas estupendas sobre las cristalinas aguas de este río de riberas de exuberante vegetación autóctona.
Nuestro siguiente destino es el aserradero de Os Carranos, datada su construcción por 1922. En el lateral se observa una gran noria que mueve su maquinaria impulsada por el riachuelo Vixiáns.
En este lugar se construían los carros. Además, existía otras naves dedicadas a almacén y secado de la madera y una forja para el modelaje del hierro para calzar las ruedas de los carros.
Seguimos con destino a la estupenda playa fluvial de Maceira, perfectamente acondicionada.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Carreiro dos Carranos - O Covelo (Pontevedra)
Estamos no AltoTea. O municipio de Ou Covelo está situado ao sur da provincia de Pontevedra, territorio no que nace o río Tea, na zona máis alta da provincia de Pontevedra, na serra Faro de Avión a 1.155 metros. Percorre os primeiros vales desta localidade. As serras de O Suido e Faro de Avión conforman o Alto Tea.
O Covelo limita coas localidades pontevedresas da Cañiza, Mondariz, A Lama e Fornelo de Montes e as ourensás de Melón e Avión.
Iniciamos o percorrido en Fofe, moi próximos á Antiga Casa Reitoral de Fofe, agora un precioso negocio de hostalería (turismo rural) con vistas estupendas. No percorrido pasamos por corredoiras típicas de Galicia, con bosques típicos da ribeira do nacemento deste río. O río Tea.
Outro lugar de relevancia do traxecto é a ponte medieval con vistas estupendas sobre as cristalinas augas deste río de ribeiras de exuberante vexetación autóctona.
O noso seguinte destino é o serradoiro de Os Carranos, datada a súa construción por 1922. No lateral obsérvase unha gran nora que move a súa maquinaria impulsada polo regato Vixiáns.
Neste lugar construíanse os carros. Ademais, existía outras naves dedicadas a almacén e secado da madeira e unha forxa para o modelaxe do ferro para calzar as rodas dos carros.
Seguimos con destino á estupenda praia fluvial de Maceira, perfectamente acondicionada.

View more external

Internet Covelo, Pontevedra, ESP

Comments

    You can or this trail