-
-
948 f
269 f
0
2.0
3.9
7.83 mi

Viewed 718 times, downloaded 15 times

near Quembre, Galicia (España)

Recibe o seu nome do transporte e carga (cereais especialmente) polos pendentes camiños coa axuda de égoas nos tempos pasados.

Esta ruta presenta múltiples alternativas pero a principal (12,6 km) parte do cemiterio de Paleo onde están soterrados os Mártires de Carral (enlace coa ruta dos Mártires) e transcorre polo fermoso val de Barcia bañado polos ríos Barcés e Abelleira ata os muíños do Batán que podemos percorrer á beira do río Abelleira e coñecer o seu funcionamento.

Caracterízase por un primeiro tramo lineal por estradas e pistas asfaltadas ata o núcleo de Chamoso onde se adentra no corazón do val nun tramo circular.

No primeiro tramo cómpre destacar os pazos de Esperante ou VilaSuso e as igrexas de Paleo ou Quembre e varias fontes de auga.
No tramo circular destacan a capela de San Pedro de Rubieiro (s. XVI), o pazo das Cadeas no que pasou unha noite María Ana de Neoburgo, prometida de Carlos II, en 1680 ou os propios muíños do Batán onde a auga convertese en enerxía e servía noutros tempos para moer o cereal do coñecido Pan de Carral.

O camiñante poderá desfrutar de fermosos camiños e entornos naturais, vistas panorámicas e edificacións típicas do Val de Barcia polo que recomendase levar calzado de montaña e cámara fotográfica.

Esta ruta é apta para facer a pé, a cabalo ou en bicicleta, ainda que existen treitos no entorno dos muíños que non están axeitados para o acceso de cabalos ou bicicletas.

Teléfonos de interese:
- Centro de Saúde Carral: 981 672 186
- Taxis Carral: 981 670 257
- Emerxencias: 112

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Recibe su nombre del transporte y carga (cereales especialmente) por los pendientes caminos con ayuda de yeguas en tiempos pasados.

Esta ruta presenta múltiples alternativas pero la principal (12,6 km) parte del cementerio de Paleo donde están enterrados los Mártires de Carral (enlace con la "ruta dos Mártires") y transcurre por el hermoso valle de Barcia bañado por los ríos Barcés y Abelleira hasta los molinos del Batán que podemos recorrer al lado del río Abelleira y conocer su funcionamiento.

Se caracteriza por un primer tramo lineal por carreteras y pistas asfaltadas hasta el núcleo de Chamoso donde se adentra en el corazón del valle en un tramo circular.

En el primer tramo hay que destacar los pazos de Esperante o VilaSuso y las iglesias de Paleo o Quembre y varias fuentes de agua.
En el tramo circular destacan la capilla de San Pedro de Rubieiro (s. XVI), el "pazo das Cadeas" en el que paso una noche María Ana de Neoburgo, prometida de Carlos II, en 1680 o los propios molinos del Batán donde el agua se convierte en energía y servía en otros tiempos para moler el cereal del conocido Pan de Carral.

El caminante podrá disfrutar de hermosos caminos y entornos naturales, vistas panorámicas y edificaciones típicas del Valle de Barcia por lo que se recomienda llevar calzado de montaña y cámara fotográfica.

Esta ruta es apta para hacer a pie, a caballo o en bicicleta, aunque existen tramos en el entorno de los molinos que no están adecuados para el acceso de caballos o bicicletas.

Teléfonos de interés:
- Centro de Salud Carral: 981 672 186
- Taxis Carral: 981 670 257
- Emergencias: 112

Comments

    You can or this trail