Uploaded October 17, 2016

Recorded October 2016

1.7
3.4

near Benimaurell, Valencia (España)

CAVALL VERD ó PENYA ROJA (Serra del Penyo Roc)
Benimaurell. La Vall de Laguar. Marina Alta
Cartografía: Benissa 0822.IGN Escala 1:25000 Orba 822-I

Data: 16/10/2016
Tipus de ruta: Circular
Lloc d’inici: Benimaurell
Hora d’inici: 8:50 a.m
Duració: 5:06:34 (En Moviment 3:26:21)
Distancia: 11 km
Dificultat: Moderat (Dificil la pujada al Cim)
Desnivell acumulat positiu: 630 m (Dates del GPS)
Desnivell acumulat negatiu: 589 m (Dates del GPS)

Inicialitzem i finalitzem la nostra ruta a la poblacio de Benimaurell. Els cotxes els aparquem en una esplanada que hi ha al poble per a parquing. Travesem el poble fins que arribem al primer poste indicatiu que indica per la nostra esquerre al Cavall Verd i per la dreta al Coll de Garga. Nosaltres seguim la ruta direcció al Coll. El sender és empedrat i escalonat en alguns del trams. Este continua per l'ombriu fins arribar a la carretera, a pocs metres hi ha un altre poste indicatiu. En una continua pujada arribem al Coll de Garga. El sender transcorreix en primer lloc per una frondosa pinada i després per la cresta, per un terreny incómode de caminar pero sense dificultat técnica. Continuem per la cresta fins el següent poste indicatiu que ens ensenya el camí que farem en la tornada. Ara continuem tot recte per la cresta de la serra fins la base del Cavall Verd. Per a pujar hi ha que buscar unes clavilles i corda per a fer la pujada. El camí per a pujar esta prou empinat, amb precaució no te dificultat. Això sí, es prou aeri. Una vegada fem el cim desfem el camí fet fins el poste indicatiu per a baixar ja cap a Benimaurell.

Una ruta molt bonica i molt divertida. Tot un disfrutar.

• Photo of AngelaMS

AngelaMS Oct 17, 2016

Una ruta molt xula i divertida. Se camina per la cresta de la serra i la pujada final al Cavall Verd per les clavilles...ufff pero se pot fer. Aixó si, es prou empinada i aerea.

• [email protected] Oct 17, 2016

Fácil hasta el último peñon que pasa a tener dificultad moderada. Tras la primera subida que tiene una pendiente suave cresteas casi todo el camino viendo ambas vertientes y el mar si el dia está despejado. Lamentablemente el terreno quemado de alrededor no la hacen una ruta preciosa pero si te gustan las vistas desde la altura ,sí es bonita. El último peñón no lo subí .

• Photo of LOLA FER

LOLA FER Mar 4, 2019

Me encanto el entorno y las vista. Al final hay que trepar y es muy aéreo pero eso lo hace más emocionante.