Uploaded December 30, 2014

Recorded December 2014

3.4
6.8

near Viladonja, Catalunya (España)

Caminada en que hem seguit, amb petites variacions, pràcticament tot el traçat del PR C-50, sortint des del costat de l’església de Santa Maria de Matamala del disseminat poble de les Llosses, en un dia assolellat, però molt fred.

El recorregut que hem fet, ha sigut el següent:
Sortida al costat de la carretera C-26, on hi ha l’església de Santa Maria de Matamala – el Cabanyot – rec de Robert – molí de les Planes – pla de Capdevila – Església de Santa Maria de les Llosses – pla de Capdevila – camp del Bac – collet de les Oracions – coll Tallat – Puig Cornador – collet de la Bruixa – Puigdon – camp de la Font – Serrallonga de Dalt – Ermita de Sant Pere de Serrallonga – la Cometa – les Saleres – Comià – baixador al rec de Danyans – camí de Danyans – camí de la riera de Merlès – refugi de Puigcercós i molí de la Farga – riera de Merlès – pla del Llimosell – l’Hostalet – creuem la carretera C-26 – passem a prop de la masia del Solà de Maçanós – baga de Maçanós – Viladonja, església de Santa Eulàlia – serrat de la Gleva – els Abeuradors – coll Senyorit i collada de Camp Pinyons – esquerds de la Barraca i de l’Home Mort – la Fonollosa – el Lladrer – arribada al punt de sortida de l’església de Santa Maria de Matamala.

• Photo of Antonio Aguilera

Antonio Aguilera Dec 31, 2014

Hola erill
    Te deseo que este 2015 te respete la salud, para que puedas seguir enseñando esos preciosos rincones que con tanta ilusión compartes.
    Feliz 2015

erill Jan 1, 2015

Gracias Antonio,
    Igualmente te deseo mucha salud y felicidad en este 2015 y que puedas seguir dándole a los pedales por los caminos y pueblos de la preciosa tierra andaluza.
    Cordiales saludos.

• Photo of margalida

margalida Apr 26, 2015

Esplèndida caminada!. Gràcies per compartir-la

erill May 2, 2015

Celebro que us hagi agradat la caminada i gràcies pel comentari.

• marinetta_94 Jun 18, 2015

Bona tarda, em pregunto si durant la ruta podem trobar alguna font, o zona amb aigua potable.

Moltes gràcies!

erill Jun 26, 2015

Crec que tant al refugi de Puigcercós com a l'Hostalet podreu trobar avituallaments.
    Bones caminades.

• valledelpaco Oct 12, 2015

Preciosa ruta pero hay un trozo que va al refugio de Puigcercós por la pista asfaltada que se puede hacer por el otro lado de la riera.