Uploaded May 4, 2019

Recorded May 2019

3.3
6.6

near Campdevànol, Catalunya (España)

[4% Asfalt/carrer] [41% Pista] [55% Corriol] [0% Poc marcat/camp traves]

Seguirem les marques blanques i grogues.
Ens alguns trams molt visibles, en d'altres ens haurem de esmenar una mica.

"Tots els propietaris dels terrenys del torrent de la Cabana, juntament amb l’ajuntament de Campdevànol i l’ajuntament de les Lloses, han firmat un conveni per mantenir els Gorgs i el Torrent de forma sostenible i limitar l’aforament a 600 persones per dia. Que tothom que accedeixi ha d’abonar 5€ d’entrada entre el 1 de Juny i el 30 de Setembre. Per qui vulgui aparcar a prop hi ha un pàrquing a la Font del Querol que es pagarà 3€ per cotxe tot el dia."

Durant el període de pagament de l´entrada l´aparcament de l´àrea de la Font del Querol de
titularitat pública tindrà un preu de 3€ durant tot el dia.
Enguany el bany als Gorgs és permès ja que la moratòria de prohibició durant els darrers dos
anys per recuperar l´ecosistema ja han estat complerts (2015-2016).
Així també, per tal d´informar de la nova aplicació de regulació d´aquest entorn, s´han editat
uns nous mapes i s´han posat noves senyalitzacions al llarg de l´itinerari.
Avui baixava força aigua i ens hem hagut de descalçar.