egilban

-87 f
2.0
3.9

near Portbou, Catalunya (España)

Portbou - Llançà Gr92+Camí de Ronda.
L'inci del GR a Portbou el començarem a l'estació de tren de RENFE fins a la plaça que antigament hi havia correus. Així doncs, un cop siguem a la plaça el GR comença per unes escales que hi ha en un extrem de la plaça. Anem seguint sense problemes fins a Colera tot seguint les senyals blanques i vermelles.
Un cop estem a punt d'arribant a Colera, ens trobem amb la carretera que duu cap a Portbou. Hem de baixar fins a tocar la via del tren per on passa la riera de Molinàs.
Seguim per la platja de Colera pel camí de ronda fins a platja Garbet.
Arribem sense problemes a la platja de Garbet, la seguim fins quasi al final on trobem un retol de camí de ronda que ens indica cap on hem de pujar.
Estem a punt d'arribar al cap de Ras, platja de Canyelles. D'aquí fins al port de Llançà on acaba l'etapa d'avui no hi ha cap problema. També un cop hagim arribat al port, es pot pujar fins al Castellà que és allà mateix i des d'on gaudirem d'una bona vista de Llançà

Portbou
Platja del port

• Photo of fxgrepon

fxgrepon Oct 4, 2017

Aquesta excursió i 19 més, les trobareu a la guia de la editorial ALPINA: COSTA BRAVA de Portbou a Blanes, edició 2010. Gaudiu-la

• luis canalias costa Mar 29, 2018

Per disfrutar de una bona matinal! !!!!!