Uploaded May 23, 2016

-27 f
1.3
2.6

near Portlligat, Catalunya (España)

INTRODUCCIÓ
És una passejada molt agradable al costat del mar. El camí és singular i ben conservat. Es troben cales, puntes rocoses, i es veuen illes, illots i fars. S'arriba a veure el cap de Creus.
Bàsicament hem seguit la ruta del company de Wikiloc Jordi1925 Cadaqués a Port Lligat pel camí de ronda

NOTES SOBRE LA SORTIDA

• Sortim de la cala de Port-Lligat. Passant per Sant Baldiri arribem al poble de Cadaqués.

• Un cop al poble, girem a l'esquerra per anar a buscar el camí de ronda que anem seguint tal com indica el track.

• Hem sortit tard i se'ns fa fosc. Quan arribem a la Cala Nans no continuem per camí de ronda, no ens hi veiem, que ens portaria a la sortida: La cala de Port-Lligat, sinó que tornem enrere per anar a buscar la carretera dels Caials que ens porta a Sant Baldiri, i d'aquí a la sortida.

PLA TOPOGRÀFIC DE LA RUTA

GRAU DE DIFICULTAT

L'índex de dificultat IBP (veure INDEX IBP) dóna un valor de: 27. En podeu veure els detalls a: Anàlisis complert de la ruta

PRESENTACIÓ DE FOTOGRAFIES

Polsa aquí per veure la presentació de les fotografies

Inici

Arribada

• Photo of EMILI ORSO

EMILI ORSO May 24, 2016

Bona ruta, molt ben detallada, amb bones fotos, i moltes fites

EMILI ORSO May 25, 2016

De la platja de Calders, es veu en el mapa, que surten dos camins, un va pel costat de la badia, i un altre s´enfila fins a prop de la capella de Sant Baldiri, a la carretereta de es Caials, cosa que no varem fer perquè era molt fosc, i varem donar més volta

• Photo of EMILI ORSO

Veient el mapa topogràfic el camí passa per un molí, i desprès va directe a la Casa Museu de Dalí, enlloc d´anar a la carretereta de Caials