Coordinates 1932

Recorded June 2013

2.7
5.4

near Port de Sóller, Baleares (España)

Aquesta ruta és el resultat d'un dia ociós en el qual no saps que fer, decideixo seguir una ruta baixada de Wikiloc i als pocs metres ja veig que la cosa va malament, la senda està perduda, per la qual cosa començo a decidir que faré la meva pròpia, No porte mapes, no se on vaig. m'incorporo al camí que porta al coll de s'illa, cal seguir el camí asfaltat fins a arribar a ca S'Americà, aquí comença la pista de terra, la continue fins a arribar a una tanca que talla la pista, on hi ha un parell d'edificacions, en aquest punt deixo la senda oficial i prenc el camí de la dreta en direcció prohibida, arribe a una nova tanca i a partir d'aquí segueixo les fites de pedres que em porten cap als singles de la muntanya, la senda és mitjanament acceptable, arribe sense problemes al coll de la cala Ferrera, ( en el punt dic de Bàlitx) prenc la baixada cap a Bàlitx d'Avall, però als pocs metres em desvie a la dreta seguint unes fites que pugen barranc amunt, aquí la senda ja desapareix per complet, tapada per les herbes (el nom de les quals no recorde ) molt relliscoses, es perden les fites baix les herbes, per la qual cosa segueixo guiat per la meva intuïció fins a arribar al Puig de Bàlitx,( vistes panoràmiques) la baixada és mes del mateix, es perden les fites i les herbes et provoquen algun que un altre esglai. guiat per la intuïció arribo a un camí que em porta a Bàlitx d'Amunt, on ja m'incorpore al camí vell de Bàlitx i després al de sa Figuera, amb final en el port de Sóller. aquesta ruta no és apta per a passejants, és dura però molt bonica, jo repetiria sens dubte i mes ja coneixent el camí.

cim de Balitx

coll de la cala Ferrera

senda cap al Puig de Bàlitx

Port de Sóller

• Photo of Tombaroques

Tombaroques Jun 13, 2013

Iep, Josep. Per què és tan difícil? Trobem a faltar una descripció, ni que siga breu.

• Guido66 May 31, 2015

Me cuesta entender el catalan, pero solo eso: lo dificil es que por parte no hay camino. Nosotros nos perdimos de mala manera, y en tu track se ven también vueltas.....

Partly the track is missing and it is easy to get lost. Very nice anyway, but we gave up and turned around frustrated. The difficult part is once you leave the track along the coast side down to the valley. There is only scrub, stones and no trace of any track. Thank to the god of gps, we found our way home (:-)