Uploaded August 3, 2019

-15 f
2.1
4.2

near Port de Sant Miquel, Baleares (España)

CAT/ESP

Ruta realitzada amb Ibiza Caminante. Sortint del Port de Sant Miquel es va en una suau però constant pujada i per bons camins fins a les rodalies de Sant Miquel, es creua la carretera i es va pel camí que voreja el Puig de Besora, cap al km. 6,5 es passa realment prop d'una casa però es pot passar bé. Es continua per camí i es passa per l'Agroturisme Can Riera (La Pitiusa), després es creua una altre vegada la carretera de Sant Miquel a Sant Joan a les immediacions de la zona esportiva de Sant Miquel i es passa per la Font den Carreró. Posteriorment el camí passa per darrera del camp de futbol i es va per una zona on ja hem trobat pals per tancar ja que s'està construint una casa (km. 9). Després d'un breu tram asfaltat s'agafa un interessant carrerany, que continua després de creuar un altre camí asfaltat. De carrerany en carrerany s'arriba a la casa de Can Gabriel, coneguda per rodar-s'hi part del capítol de 'Cuéntame' on un personatge de la sèrie passava per l'Eivissa hippie. Perfectes vistes allí tant de Sant Miquel com de la zona del port. El camí afronta una important baixada per un carrerany que et deixa per l'Hotel Rural Can Maries, s'agafa un caminet a mà dreta que ja et deixa a la urbanització del Port de Sant Miquel.
Ruta molt interessant amb molts de carreranys nous per jo en la segona mitat del recorregut. Tot i fer molta calor hi havia prou trams de bosc.

++++++++++++++++++++++
Ruta realizada con Ibiza Caminante. Saliendo del Port de Sant Miquel se va en una suave pero constante subida y por buenos caminos hasta las cercanías de Sant Miquel, se cruza la carretera y se va por el camino que bordea el Puig de Besora, hacia el km. 6,5 se pasa realmente cerca de una casa pero se puede pasar bien. Se continúa por el camino y se pasa por el Agroturismo Can Riera (La Pitiusa), luego se cruza otra vez la carretera de Sant Miquel a Sant Joan en las inmediaciones de la zona deportiva de Sant Miquel y se pasa por la Font den Carreró. Posteriormente el camino pasa por detrás del campo de fútbol y se va por una zona donde hemos encontrado palos para vallar ya que se está construyendo una casa (km. 9). Después de un breve tramo asfaltado se coge un interesante sendero, que continúa después de cruzar otro camino asfaltado. De sendero en sendero se llega a la casa de Can Gabriel, conocida por rodar allí parte del capítulo de 'Cuéntame' donde un personaje de la serie pasaba por la Ibiza hippie. Perfectas vistas allí tanto de Sant Miquel como de la zona del puerto. El camino afronta una importante bajada por un sendero que te deja en el Hotel Rural Can Maries, se toma un camino a mano derecha que ya te deja en la urbanización del Puerto de Sant Miquel.
Ruta muy interesante con muchos de senderos nuevos para mí en la segunda mitad del recorrido. Todo y que ha hecho mucho calor había suficiente tramos de bosque.