-22 ft

September 18, 2019

September 2019

Weather Forecast

A great hint to help you choose your outdoor gear and clothing!

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
Weather Forecast Weather Forecast
-22 ft

near el Port de la Selva, Catalunya (España)

Excursió de costa vora el mar, passant per boniques zones verges.
Sortida desde el mateix poble de Port de la Selva (deixem el vehicle al parquing gratuit)
Anem costejant tota la costa passant per totes les cales verges fins a cala Tavallera.
Llavors fem el retorn circular GR interior tornant per pista forestal i camins de camp i bosc.

Bonica excursió ideal per fer a l´estiu, doncs val molt la pena poder gaudir dels banys a totes les cales.

Port de la selva

• Photo of pas de roca

cala talabre

vistes de la costa

• Photo of vistes de la costa

Cabana pedra seca

cami del santet

• Photo of cami del santet

Cala tavellera

cami

Cova

• Photo of Cova

St baldiri de tavallera

Port de la selva

• Photo of Port de la selva

• ignasi fernandez Dec 26, 2021

Bones, gracies per la ruta. Inici espectacular vorejant la costa. Cales impressionants en un dia molt assoleiat d'hivern. Tot ha anat bé fin arribar a les inmediacions de la platja de Talabre on hem perdut la ruta i hem hagut de tornar sobre les nostres passes fins la pista. No trobabem fites i hi havia molta aigua que baixava per la riera. La clau sembla que es descendre a aquesta platja directament, abans de creuar la riera i sobre tot no ficar-se a dintre de la riera doncs rellisca molt. Caldrà un segon intent per arrodonir el recorregut....

Vale, doncs no, segons la foto "pas de roca" era per la riera. Quan nosaltres hem anat la paret estava molt humida i tota la zona relliscava molt...en qualsevol cas una excursió excel.lent!

• Photo of RectoriaDosquers

RectoriaDosquers Jun 6, 2022

Des de Port de la Selva fins a Cala Taballera, excel·lent! És una cala corprenedora. I el poblet medieval de Sant Baldiri un regal pels sentits que no ens esperàvem. Sorprèn enmig d'un massís tan àrid trobar un racó de bosc ombrívol i dens amb aquestes runes mil·lenàries. A prop fins i tot hi ha una petita gorga que a algunes èpoques de l'any t'hi pots arribar a fer una remullada.
    De Cala Taballera cap amunt no vem poder seguir, el corriol pràcticament està perdut, passa enmig dels arbustos i anant-hi amb mainada de 6-10 anys no ens hi vam voler arriscar. Vàrem tornar per on havíem vingut.