Uploaded March 19, 2018

Recorded March 2018

2.0
4.0

near el Prat de Sant Julià, Catalunya (España)

Port de la Faja, Font de la Faja, Puig de la Creu del Rabadà, Puig Satoies, Font de Pibernat, Sant Miquel de Falgars o de Castelló, Falgars d'en Bas. Agafem la carretera C-153, que va del poble de l'Esquirol Fins Cantonigròs.Passat el quilòmetre 21 després d'una recta, prenem un revolt pronunciat a la dreta, i que passa sobre el pont de les Perxes, immediatament després de passar el pont prenem una pista cimentada cap a l'esquerra, direcció Sant Julià de Cabrera, i un cop ho hem passat, continuarem direcció cap al Santuari de Cabrera, el recorregut fins on deixarem el cotxe és d'uns 6,4 quilòmetres dels quals, els últims 1200 metres són sense asfaltar.Una vegada arribats al Port de la Faja, deixarem el cotxe aparcat al marge, i continuarem per l'esquerra direcció al Molí de la Faja, que deixarem a la dreta per continuar rectes cap a la la Font de la Faja, lloc on se suposa neix el riu Fluvià, passats uns dos-cents metres aproximadament, al Serrat de Foguer girarem cap a la dreta, en fort pendent per on continuarem carenant en direcció al Puig de la Creu del Rabadà, i seguint un corriols, fins arribar a Sant Miquel de Castelló. El recorregut no té cap dificultat tècnica, però al no estar massa senyalitzat, cal l'ús de GPS, també cal tenir en compte un cop passat Folgars d'en Bas, seguir per la carena i no agafar un corriol que va baixant cap a La Coma, per on jo he anat i després he hagut de recular uns metres, fins a trobar el que em portarà fins al Molí de la Faixa, i des d'aquí ja al punt d'inici.