Uploaded September 11, 2017

Recorded August 2017

2.4
4.7

near Gósol, Catalunya (España)

Comencem la ruta des de la Bauma de les Pintes a on hem deixat el cotxe.
Seguim l'itinerari indicat per la ruta dels cims o cints. Podem fer la ruta a l'estiu ja que el camí passa majoritàriament entre bosc. També es pot fer en sentit contrari.
De pujada trobem alguna dificultat en camins poc fressats o manca d'indicadors però s'intueix o es troben algunes fites. He marcat la ruta com difícil ja que encara que potser inicialment el camí estigués ben marcat, ja sigui per la pluja o vent, hi ha algunes zones delicades i relliscoses a on cal ajudar-se amb les mans i no es apropiada per nens.
A 1225 m. trobem el Mirador dels Cintells amb un cartell indicador del punts més interessants.
Anem fent pujades i baixades per anar passant per les diverses cingleres del camí.
Quan arribem prop del Pont Quebradís hem de baixar fins al riu amb l'ajut de cordes i trobem un paisatge espectacular amb la possibilitat a l'estiu de fer una remullada i travessar per sota i dins de l'agiua fresqueta aquest pont natural.
Refem el camí amunt i cap a la dreta per remuntar per sobre del pont cap a Aigües Juntes tot fent pujades i baixades i travessant els petits rierols que anem trobant.
En alguns trams trobem cordes i cadenes que ens permeten passar amb mes seguretat pels llocs més complicats.
Mes endavant trobem una escala de ferro que ens permet baixar fins a la llera del riu i continuar fins arribar a la Bauma de les Pintes.