Moving time  3 hours 51 minutes

106 f
3.1
6.2

near Covas, Galicia (España)

Polas terras de armenteira
Nesta ruta fusionamos dous dos sendeiros que chegan a o Mosteiro de armenteira ,as prg 170 e 171 , o obxetivo e non ter que voltar polo mesmo camiño despois de chegar ao Mosteiro, pero ambalas duas poden facerse por separado ou en calqueira dos dous sentidos.
nos optamos en encamiñarnos cara o mosteiro pola ruta da pedra e de auga , mirade as fotos pouco mais se pode decir , so que por momentos non sabias onde enfocar a camara a ruta e digna dun video continuo.
Unha vez chegados o mosteiro decidimos voltar pola prg 171 e mais longa e menos vistosa en xeral ainda que con unhas estupendas vistas da ria de arousa, ata que de repente sinteste trasladado a outra dimension , xusto no momento que xiras para comenzar o descenso do rio San Martiño , son catro quilometros de sendeiro de rio, de poza, de carballeiras , de pequenas fervenzas, de salgueiros e ameneiros tan dificil de describir que as palabras non serian xustas
A partires do cartel do pozo negro a ruta perde vistosidade pero faise comodamente para poder saborear todo o que acavase de ver.