Uploaded July 31, 2016

Recorded July 2016

1.5
2.9

near Poblet, Catalunya (España)

Aparquem el vehicle al punt d`informacio del parc , d´aqui anem a l´Area de lleure de la Roca de l´Abella i despues anem al Gorg i d´aqui a la carretera de Castellfollit fins que trobem a ma esquerra l´inici del cami . L´acces a la Torre del Moro es fa per un cami molt bonic recuperat amb coneixement i ben equipat i que segurament antigament comunicaria entre si les diferentes places carboneres obrades que anem tro
bant al llarc del cami . Arranca de la carretera de Castellfollit a mig Km . de la zona d´informació del parc , pasa per la base de la La Roca de L´Abella , trobem algun pas equipat amb cadenas quitamiedos i pasant per restes d´activitat minera i carbonera s´enfila fins a la Torre del Moro al final per una cresta sense pasos dificils pro aerea que pot ser perillosa sobretot si la roca esta mullada al igual que la cresta d´acces al Roc de Ponent, el cami va a parar a la pedrera indicada com a "punt 2 "del Itinerari Geològic , es el dit Itinerari Geologic es el que fem servir per tornar el punt d´informacio del parc. L´ ascensio al Roc de Ponent es fa per una tartera d´aspecte pirenaic que pot resultar dureta i va a parar a una curta pro aerea cresta .
Les crestes d´acces a la Torre del Moro i al Roc de Ponent son evitables

Mina

• Photo of campaneret

campaneret Nov 14, 2016

El cami a la Torre del Moro te molt treball de recuperació i esta molt ben traçat

• Photo of Toni Planas

Toni Planas Feb 4, 2019

Itinerari molt interessant en un bell paratge