Uploaded September 24, 2018

Recorded September 2018

3.2
6.4

near Pech, Occitanie (France)

RECORDA si et posiciones sobre " Veure més " (de color blau) que es troba al final de la descripció del recorregut, enllaçaràs amb el programa Google Fotos que té les fotografies de l' excursió.

Sortida - arribada: Aparcament de l'estació d'esquí de Plateau de Beille. Per arribar agafarem la carretera que surt del poble de les Cabannes (l'Ariege) i puja a l'estació d'esquí.

Anirem per la pista que marxa per la part de darrera de l'estació (direcció sud-est, estem sobre el GR 10 senyals de pintura vermella i blanca). Seguirem sempre aquesta pista principal menyspreant les laterals. En arribar a una cruïlla de pistes on ja no es permet de continuar circulant amb vehicles (per la cara sud tenim una jaça), continuarem pujant per la pista que a partir d'ara ja no serà en tant bon estat.
Continuarem, pujant per la pista tot passant pel costat de la Jaça de la Beille d'en haut arribarem al final de la pista de Terra en el lloc conegut com del Prat Moll. Aparti d' aquí la pista continua, pro ara es herbada fins poc mes en davant del Col de Finestre on es de ve camí.
El camí és ben fressat i ens pujarà en direcció sud, a un Coll sense nom; el baixarem i trobarem un Refugi Pastoral que té una font. El passarem i continuarem pel camí que ens pujarà al Col de la Didorte. Aquí el camí gira en direcció a Llevant per pujar-nos al caire de la muntanya.
Una mica abans del caire trobem una cruïlla de camins (té una fita). Aquí deixem el GR i seguirem el que marxa força planejant en direcció a Llevant a trobar el caire, on trobem el camí que el ressegueix (pintura vermella i groga).
El seguirem en direcció nord a trobar primer el Pic d'Espaillat (2276 m.) i uns metres més endavant el Pic de Septone (2263m., en la cartografia posa el pic d'Espaillat en el de Septone).
La tornada la farem desfent el camí de l'anada fins el nostre punt de sortida.

Cartografia I. G. N. , Mapa 2148 ET Ax Les Termes.

• Photo of Jf31

Jf31 Mar 10, 2019

Merci pour ces Magnifiques photos et des points de vues superbes. Des la fonte des neiges je programme cette Rando. Jf31