Uploaded April 14, 2019

Recorded April 2019

3.0
6.0

near Pruit, Catalunya (España)

*DATA DEL TRACK: 14-04-19
*ACCÉS:
*Com anar-hi: GOOGLE MAPS
* Aproximació :
*SORTIDA ARRIBADA :Pla del Rostoll 1029 m, per accedir agafàrem la C-153 direcció a Olot passada la benzinera a la nostre dreta surt una pista que ens porta al punt de sortida i de Olot passat el Km-25 a la nostre esquerra
*Comarca :Osona
*Tipus de camí : Tram de Pista i corriols.
*Valoració Global : caminada que la podem considerà de moderada , per gent acostumada a la muntanya

*FITXA TÈCNICA:
Pla del Rostoll sortirem amb direcció llevant a buscar el G.R.151 Camins de l’Abat Oliva , Torre del Bac( Runes) , Font de la Bena deixarem el G.R. seguirem a ponent fins a Sant Corneli , Sant Corneli , baixarem un corriol de llevant a ponent fins a la Casa de Novelles per una pista que seguirem uns 900m , a la nostre esquerra passant una palanca del Torrent del Gorgàs amb un camí molt fresat que ens pujarà fins a trobar , un corriol que surt a nord (WPT Corriol) és l’únic pas que tenim per anar buscar la pista per pujar al Puig de la Guardiola , el Plec de Llibre un excel•lent mirador a Tavertet , Montseny , Pantà de Sau ... desférem el camí fins el Coll del Graus , el Sunyer de Dalt , Baumes del Sunyer , el Sunyer de Baix , Bauma del Sunyer de Baix , Coll Sapalomera , Bauma dels Bugaders , Bauma de les Piques , aquí mirarem de seguir el millor camí ja que tenim algun pas entre els grans blocs de pedra , Collet de les Baumes , Barret d'en Perereda és un lloc especial , Baga de la Perereda , Font de la Perereda , el Crous punt més baix de la caminada , seguirem direcció (N) a trobar una fita que ens guiaran fins a trobar una pista que la deixarem per anar a visitar un gran mirador el Cingle dels Crous , un cop visitat desférem el camí fins a la Serra un gran masia amb una Alzina Catalogada , l'Aubert , Pla de la Barraca , Pineda de la Serra , Creu de Managès , fins el punt de sortida .

*Per més informació clicar sobre l’enllaç de color blau

*Orientació GPS : (tenim moltes clotades que poden fer rebots els GPSs )
*Dificultat Física : ( Moderada)
*Dificultat Tècnica: ( Moderada )
*Passos Perillosos: ( algun pas delicat sense perill )
*Descripció : els Wayponits ens indiquen els punt més significatius de la ruta .