Uploaded August 28, 2017

Recorded August 2017

2.1
4.2

near Bagerque, Catalunya (España)

La ruta des del Pla de Beret fins al Santuari de Montgarri, és una de les més senzilles i fàcils de la Vall d’Aran, ideal per fer amb família en qualsevol època de l’any i gaudir d’un entorn excepcional, ja que la caminada segueix al costat del riu Noguera Pallaresa, per una pista en bon estat, que davalla suaument.

Nosaltres hem fet la caminada anant primer fins el poble abandonat i en ruïnes, per desprès de creuar el riu pel pont del Porquer, pujar al costat del riu fins al Santuari, l’origen del qual està datat a principis del segle XII i que hem pogut visitar, a més de comprovar les obres de restauració que s’hi han fet.

Desprès de fer un petit ganyip al bar del refugi dels Amics de Montgarri, continuem la marxa, pujant al costat del riu i passant successivament per l’oratori eth Santet, era Creu, el pont i la casa de Cabau i la caban de Parros, abans d’arribar al pla de Beret, inici i final d’aquesta bonica caminada.
Parking

Pont i casa de Cabau

Cabana de Parros

• lars1980 Apr 29, 2019

Gran paratge, una excursió senzilla però amb vistes espectaculars

• Photo of erill

erill May 2, 2019

Gràcies pel comentari i valoració. En efecte, és una caminada molt còmoda, però el indret és d'una gran bellesa que permet gaudir-ne tot l'any, ja sigui caminant, amb raquetes de neu o amb esquís.