Uploaded May 1, 2014

Recorded May 2014

2.5
5.1

near Piera, Catalunya (España)

Bonica ruta que ens permet veure la zona de les Flandes, curiositats de la terra erosionada. De camí a El Bedorc anem carenejant i ens anem trobant amb bons miradors i bones panoràmiques. Passat ja El Bedorc i un cop superada l’ermita de Sant Miquel, just havent travessat el riu, veiem un conjunt d’arbres imponents, la Pineda de Cal Ferrer del Coll. Tot passant per un caminet arrambat a la cinglera arribem fins a Vallbona i retornem a Piera per Mas Bonans.

En general transita per bones pistes, per bé que hi ha tres de punts perdedors on cal estar atent al GPS: el punt marcat com a font, baixant de Can Mussarro; a prop ja de Vallbona, al punt marcat com a entrada de corriol, i al final d'aquest corriol, que en comptes de seguir per la riera seca cal enfilar-se per una drecera que ens queda davant mateix tot i que l'entrada és una mica embardissada.

Cal Ferrer del Coll

Vallbona d'Anoia

• Photo of acolomers

acolomers Mar 4, 2017

Buena ruta, gracias por compartir
    Mas tracks y fotos en mi perfil