Uploaded September 4, 2010

Recorded September 2010

1.1
2.2

near Pas de la Casa, Parròquia d'Encamp (Andorra)

Volta ràpida al Pic Negre, des de la carretera del port d'Envalira.

• Photo of homs

homs Jul 28, 2012

El dia 21/07 varem seguir el teu track per pujar al Pic Negre.
    Et volia comentar que en el km. 4,1 just on el track marca siga-sages, la canal es tan dreta com la Canal de Cristall del Cadí, pero quant arribas al collet tens que grimpar tota la roca (100 m. de desnivell) i que sense estar encordats te la seva dificultat i risc. Per tant la clasificacio que hi poses de "Moderado", jo la cambiaria per "Dificil", ja que algú hi pot pendre mal.
    JM Homs.

• Photo of gatsaule

gatsaule Aug 1, 2012

Hola, reconec que tens tota la raó. El dia que hi vaig anar estava molt inspirat, segurament. Jo vaig fer la ruta a l'inrevés i pel lloc que dius hi vaig anar de baixada, per això vaig pensar que de pujada segurament seria més senzill i, a més, el recorregut és curt.... Però ja ho he modificat. Felicitats per la volta, a mi em va agradar molt!