Uploaded April 5, 2018

Recorded March 2018

2.2
4.5

near Caldes de Montbui, Catalunya (España)

Data: 30-3-18

Alçada màxima: 816 m.
Desnivell + 626 m.
Temps sense aturades: 3h42'

Pujada al pic del Vent, punt més alt de la muntanya d'El Farell, des de Caldes de Montbui, Vallès Oriental.
Sortint des de l'aparcament del camp de futbol Les Cremades, passem pel camí de Sentmenat, font de les Escales, Roure Gros, Collet de la Torre Roja, Collet del Català, Collet de la Titella, camí de la Titella, camí de la Serra Llisa, carena sud i Pic del Vent. La baixada la fem per la vessant oest, Alzina del Vell del Tabac, Serra Llisa, Alzina dels Tuies, Bosc de Guanta, baixem la carena fins el Collet del Català, Collet de la Torre Roja, Poblat Ibèric i torre de guaita de la Torre Roja, ermita de Sant Miquel de l'Arn, Roure Gros, Font de les Escales i arribada a Caldes de Montbui.

Pots veure el recorregut més detallat i un munt de fotos, entrant en el meu blog "El BuscaRacons", prement en "veure més".

Alzina de la Jeia

Enllaç pista 'Bosc de Guanta'

Enllaç pista de la Serra Llisa

Ruins

Ermita St.Miquel de l'Arn (Ruïnes)

Font de les Escales

Entretinguda ruta per corriols

• Photo of Xavi Klds

Xavi Klds Jan 1, 2019

Gràcies jconesai per la teva valoració.

• josep56 Feb 18, 2019

Ruta con cierta dificultad. La subida correcta, pero el regreso es complicado, por la cantidad de árboles caídos, que cortan el camino.

• Photo of Xavi Klds

Xavi Klds Feb 18, 2019

Gràcies josep56 per la teva valoració. Tens raó, a la tornada per la carena del Català, hi ha força arbres caiguts. Tot i que molts s'han apartat/tallat, en successives ventades han tornat a caure més. Poc a poc anirà quedant net.

• josep56 Feb 18, 2019

Merci, però ho veig complicat, la part de baix está be, però mes amunt te moltes dificultats per a netejar. Aixó es el bosc. La ruta no obstant es correctr