Uploaded July 27, 2019

Recorded July 2019

1.8
3.6

near La Fajolle, Occitanie (France)

Bonic i clàssic recorregut circular que no presenta cap dificultat tècnica.

El desnivell d’aquesta proposta, com podeu veure en el gràfic del track, bàsicament queda repartit en dos trams: la pujada al Pic i el tram de tornada havent visitat els bonics llacs que completen el recorregut.

Deixem el cotxe a l’aparcament habilitat a peu de la carretera D25 Port de Pailhères. En el mateix aparcament ja identifiquem el nostre cim. El que no ens podíem imaginar són els espectaculars paisatges que hi trobaríem a dalt.

Iniciem la caminada per una planera pista, envoltada d’amplis prats on els animals hi pasturen. Més endavant, la pista ja ascendent, desapareix per a convertir-se en un marcat corriol que ens puja al Pic de Tarbésou. A dalt, boniques vistes dels llacs i del camí de baixada per la llargaruda cresta on podem gaudir en alçada dels llacs.

En la segona part del recorregut, passem per davant dels llacs. Els excursionistes més agosarats s’hi banyen amb la idea de passar-hi el dia. També veiem 4 o 5 tendes acampades d’alguns visitants que volen allargar uns dies l’estança.

Havent passat per davant del llac Blau, ja observem clarament la costeruda pujada que ens porta al coll de L’Ours i al fons, l’aparcament a peu de la carretera D25. Només cal anar seguint el bonic i plàcid camí que ens connecta amb la pista del principi de la caminada.

Salut i bon camí.

Tabésou

20-JUL-19 11:36:48AM

• Marcso Sep 1, 2019

Ruta amb vistes fantàstiques. Molt recomanable.