Uploaded December 12, 2018

Recorded December 2018

3.4
6.8

near Setcases, Catalunya (España)

Data: 8-12-18

Temps total: 10h06'.
Temps sense parades: 8h03'.
(a tenir en compte que des de la collada de Dalt de Mardanya fins el final, vàrem caminar de nit, amb un ritme lent).
Alçada màx. 2506 m.

Qualifico la ruta com a "Moderat" només per la minsa senyalització i la dificultat que hi ha en seguir les marques i el camí, en el tram comprès entre el final de la pista, que ve de la collada de la Balmeta, i la collada de Dalt de Mardanya. Molt recomanat portar un GPS amb el track i un mapa de la zona.

Iniciem el recorregut en el primer aparcament del telecadires de l'estació d'esquí de Vallter 2000. Pugem cap a l'estació d'esquí de Vallter 2000, Pla de la Portella, Portella de Mentet, Portella de Morens, pic de Coma Ermada, collada de la Llosa, pic de la Llosa, Roques Blanques, portella de Callau o de Concròs, Roca Colom, coll de Pal, Costabona, serrat de la Balmeta, collades de Dalt de la Balmeta, refugi forestal Jaume Farré, collada de la Balmeta, Clot de la Font Blanca, Clot de Ventaiola, Clot de la Baga de Ventaiola, Pla de Concròs, torrent de Concròs, collet dels Eugassers, Pla de la Llosa, torrent de la Llosa, collada de Dalt de Mardanya, torrent de Coma Ermada, Pla dels Hospitalets, hostal d'alta muntanya Pastuira i aparcament.

Pots veure una explicació més detallada i un munt de fotos, entrant en el meu blog "El BuscaRacons", prement en 'veure més'.