Time  5 days one hour 56 minutes

Recorded December 2012

2.2
4.3

near Bagà, Catalunya (España)

Ruta circular de 14km.EL MOIXERO ES UN MASSIS DE 6 KM QUE COMENÇA AL COLL DEL PENDIS (1790 M)I ACABA AL COLL DE JOU ( 2025 M) EL PUNT CULMINANT ÉS LES PENYES ALTES ( 2279 M ).Pujada molt directa, a les PENYES ALTES.Sortin del pont de SANT NASARI,just al costat del parking.Pasaren per GRÉIXER. CANAL DE LA SERP.El tran més dur de tota la pujada, cal prendre-s'ho amb molta calma. COLLET DEL RASET.I PENYES ALTES.Aquest cim és el més carismàtic de tota la serra,tot i no ser el més alt, excel-lent mirador dels prepirineu català, vèrtex geodesic i punt convergent de tres provincies.
Moment de descans per gaudir.Bé ara ens queda la baixada, cap al COLL DE JOU.RACA SANÇA. L'OSPITALET DE ROCA-SANÇA.
Passaren jut per sobre la boca del tunel del CADI.D'aqui novament a GRÉIXER

CAMP DEL TEIXÓ

GRÉIXER

L'HOSPITALET DE ROCA SANÇA

LES PENYES ALTES

EL CIM DE LES PEYES ALTES DE MIXERÒ É EL MÉS CARISMÀTIC DE TOTA LA SERR, VÈRTEX GODÈSIC I PUNT CONVERGENT DE TRES PROVÍNCES
Parking

TUNEL DEL MOIXERÓ

• Photo of manuel haba.

manuel haba. Mar 24, 2019

Bonita ruta. No he podido hacer la bajada por donde indicas porque había mucha nieve y todo era hielo y no llevaba crampones. Por el resto genial. Gracias por compartirla.