Coordinates 2045

799 f
2.6
5.3

near Piloñeta, Asturias (España)

La Era (Piloñeta) - La Calle Tras (Piloñeta) - La Secá (Piloñeta) - La Regata (Piloñeta) - La Viña - Pandu - Carretera Ovín - Ovín - Oméu - Carretera Buyeres - Buyeres - Capiella La Madalena - Buyeres - Camín a Polenava - Polenava - La Cogolla - La Fontaniella - La Cabaina - Cezosu – Basoréu - Fonte La Teya - Grátila - Ponte La Cardosa - Camín a Campanal - Esviación a mandrecha per viesca Les Milanes (castañéu y robléu) a Traveséu - Pista Priandi, Traveséu,Campanal (Izq) - Traveséu - Pista a Campanal - Esvíu mandrecha a L’Artosa (Cien metros y… - Esvíu manzorga a fonte Campanal - Fonte Campanal - Campanal – Pista a Grátila - Esvíu derecha per P.R.AS-198. "RUTA DE LA RIBERA DEL RIO PEÑA" – Molín de Pra – Pista a Les Praeres – Esvíu izquierda a Vocarral – Vocarral – A la Ferrería pel S.L.8. "SENDERO LOCAL DE NAVA" – La Ferrería – Siguir pel S.L.8. "SENDERO LOCAL DE NAVA" - Esvíu manzorga a viesca’l Rebollal – La Retuerta (Piloñeta) – La Era (Piloñeta)

Dalgunes semeyes nun correspuenden col waypoint.

Aniciu (Piloñeta)

LA FERRERIA

Izquierda

AIZQUIERDA

Fin del percorríu (Piloñeta)