Uploaded December 29, 2013

Recorded December 2013

1.7
3.4

near Casa Nova, Catalunya (España)

Avui, darrera matinal del 2013, l'amic Montagut ens ha portat per una ruta "romàntica"... ;-))
Des de la urbanització Casa Nova de St. Feliu de Guíxols, hem fet camí cap al nostre objectiu d'avui: visitar Pedralta.
Aquesta roca, de més de 100 tones i que fins el desembre del 1996 , que va caure, era oscil.lant, divideix els termes de St.Feliu de Guíxols i Sta.Cristina d'Aro. Van haver de passar dos anys perquè es tornés a recol.locar la gran roca al seu lloc original. Vista de lluny imposa, però quan la tens al davant, és màgica!
També hem pogut gaudir d'un fantàstic mirador, amb els Carcaixells davant nostre, de la Roca Verdera, el Puig de les Cols, fonts, menhirs, masos fortificats.... Indrets tots ells màgics amb unes vistes meravelloses de mar i muntanya.
Una ruta que val molt la pena fer-la i gaudir-la en bona companyia.
I com sempre, cloenda de ruta amb unes fresques i unes braves.
Ens queden mooooltes coses per descobrir, pel 2014 s'ens ha girat feina!!
Fins la propera amics i bona entrada al 2014!

• Photo of montagut

montagut Dec 30, 2013

Les característiques granítiques del massís i el seu caràcter costaner, atorguen al paisatge d'aquesta zona una singular "Bellesa".

• Photo of Santi gavarres

Santi gavarres Dec 30, 2013

Carai!!! Jordi aquesta si que es una ruta " ROMÀNTICA "

Carai!!! Cris es nota que sou de lletres.

Excel·lents descripció de la ruta, inmillorable

• Photo of Xondu

Xondu Jan 2, 2014

Fa molt bona pinta.
    Segur que val la pena anar-hi.

• Photo of JaumeG79

JaumeG79 Nov 27, 2015

La tramuntana ens ha permès unes vistes increïbles!!!!

• Photo of Dolmendez

Dolmendez Dec 7, 2017

Nos divertimos haciendo tu ruta , pistas , caminos , sendas , mucho a ver , entre megalitos , ruinas , el gran patrimonio rural de esta zona , alguna vez ya hemos realizado alguna de las tuyas , y tengo pendiente el Rocacorba desde Canet ,gracias.