Uploaded September 25, 2017

Recorded September 2017

1.9
3.8

near Gósol, Catalunya (España)

Pujada al Pedraforca des de Gósol.
Sortim pel camí del Bon Homes GR107. cap a la font de Terres .Ens endinsem al bosc fins a la Collada del Teuler. Aquest tram de camí és molt agradable, ja que no hi passa quasi-bé ningú i puja pel mig del bosc d'una forma molt tranquil.la.
Arribem a dalt al Coll del Verdet després de pujar per la carena, contemplant les magnifiques vistes sobre el Cadi.
Aquí hi ha la cruïlla del camí que puja de Saldes, on ja hi trobem més gent, que ens acompanyaran fins a dalt el cim.
Aquí comença la grimpada que, després de passar amb atenció per algun pas una mica aeri, arribem al cim amb una bona satisfacció.
Contemplem les fantàstiques vistes 360º, reposem forces i iniciem la baixada. Baixem per la tartera de Gósol, ens endinsem un altra cop al bosc per arribar al punt d'inici, després d'haver fet una forta baixada sense parar.
Sortida molt recomanable a una de les muntanyes més emblemàtiques de Catalunya. Ara, cal que estigueu en forma i no tenir por als desnivells i passos aeris.

Cim del Pedrafoca

Mountain pass

Coll del Verdet

L'Enfurcadura

• GFC.cat Oct 3, 2018

Ruta emblemàtica de Catalunya. Molt recomanable. La grimpada és una mica exigent, però no hi ha dificultat.

• Photo of Jaume - Tarraconensis

Jaume - Tarraconensis Jun 28, 2019

Ruta que presenta dificultats, millor no fer-la en epoques d'estiu per la forta calor, que incrementa encara més les dificultats i la duresa