Moving time  53 minutes

Recorded April 2018

2.1
4.2

near Santpedor, Catalunya (España)

Passeig per la Sèquia i els Plans de Santa Anna (Santpedor-Bages)

Molt curt i planer passeig per les rodalies de la Sèquia, a l’alçada dels Plans de Santa Anna. Un dia ennuvolat, amb amenaça de pluja i una mica fresquet.

Com la Carme encara no pot caminar gaire, com a sessió de rehabilitació farem aproximadament un kilòmetre per aquesta zona que ja hem caminat moltes altres vegades.

Arribem al lloc per la carretera BV-4511 que va de Santpedor a Navarcles i, a l’alçada de la depuradora de Sant Fruitós, agafem la pista de terra que travessa els Plans de Santa Anna. Deixem el cotxe a un marge de la pista, a tocar de la Sèquia, i seguim la pista en direcció a l’aeròdrom de Sant Fruitós, que veiem davant nostre i amb Montserrat a l’horitzó.

Com tots els caps de setmana, durant tot el trajecte veiem un continu anar i venir de l’avioneta que, cada poc temps, deixar caure 3 o 4 paracaigudistes per viatge.

Ja estem en primavera, els camps del voltant ja verdegen i els camins s’omplen de flors.

Ens apropem a l’aeròdrom per la pista de terra i, quan hem fet mig kilòmetre, girem cua per tornar al punt de partida. Seiem a un pont de la Sèquia i fem un mos mentre gaudim de l’entorn fins que les primeres gotes d’aigua aconsellen tornar cap a casa.

Per oblit, en marxar no he aturat la gravació de la ruta que, per tant, ha seguit gravant fins Manresa. La ruta real a peu són un 1,5 kilòmetres, aproximadament.

Salut i bona caminada !
Aparcament a un marge a tocar de la Sèquia.
Primavera.
Panoràmica Montserrat-Collbaix-Montcau.
Aeròdrom de Sant Fruitós de Bages.
La Sèquia.
Final de la ruta a peu. Després, per error en no deixar de gravar, segueix la ruta en cotxe fins Manresa.