Moving time  4 hours 14 minutes

Recorded September 2019

2.5
5.0

near Pardines, Catalunya (España)

Aparquem els cotxes a l'entrada de Pardines, rera la plaça.
Seguim track de l'Erill, amb forces explicacions i ben senyalitzada.
Sortim per l'est, per c. Camprodon i anem seguint pista enquitranada i formigonada de baixada, fin trencant a l'esquerra que puja per pista de terra, acabada d'arreglar, on comença pujada amb pendent progressiva i que ens portarà directament a la Collada Verda.
Allà esmorzem al solet, trespassem el filat i agafem caminet que ens portarà al Pla de la Font i el Serrat dels Ocells, on contemplem unes bones vistes de la vessant nord i de part d'Abella i de la Vall de Camprodon.
Tombem cap a la dreta i comencem baixada fins a les Molleres de la Collada Verda on trobem un abeurador per a vaques d'on hi brolla aigua molt clara.
Seguim caminet avall fins a petita barraca d'obra que deuria haver estat un refugi de pastors i al cap de pocs metres ja hi comença pista de terra que ens portarà fins a la Barraca de l'Orri Vell, anem travessant la pista per no fer totes les zigues zagues fins que ja trobem pista, a estones formigonada.
Arribats al mas de Can Roca, ja arribem a la magnífica ermita de Sta Magdalena, molt ben restaurada.
Agafem pista formigonada cap a la dreta, amb forta pendent, fins travessar el rierol, i que posteriorment ens portarà a la pista inicial que ens tornarà a Pardines.
Força fàcil de fer si esteu acostumats minimament a caminar.