Uploaded July 28, 2017

Recorded July 2017

2.3
4.5

near Beseit / Beceite, Aragón (España)

L'aproximació a l'inici de la caminada es fa en cotxe des de Beseit per camí de la Peixquera senyalitzat des de Beseit.
Al principi s'hi troba un control on s'ha de pagar 8 euros per passar i poder aparcar el cotxe en un dels 15 aparcaments que hi ha.
La caminada comença a l'aparcament 15, l'últim.
Aquesta caminada és bona per fer un dia d'estiu amb molta calor, començant de bon matí es fa tota la pujada fins al Mas de Lino sense passar calor, es baixa fins al riu Ulldemó i com que ja fa caloreta et bé de gust mullar-te una mica i tot, cosa que haurás de fer per poder arribar fins al final de les Gúbies o Estrets del Regatxol, doncs s'ha de nedar en dos punts per poder passar.
A la baixada de les Gúbies fins a l'aparcament on tenim el cotxe també hem passat pel mig del riu nedant en bestants trams. Hi havia gent que van anar fins a les Gúbes sense trepitjar aigua però es queixaven que van haver de pujar i baixar per la muntanya per trobar camí.
El material que vaig utilitzar jo va ser calçat per poder mullar (recanvi de calçat al cotxe), banyador i bossa estanca.
El Camí de Pesquera hi ha 15 aparcaments per parar amb el cotxe i banyar-se als gorgs que hi ha al riu Ulldemó si acabem d'hora la caminada.