ocm

Recorded June 2014

3.2
6.4

near Cànoves i Samalús, Catalunya (España)

Ruta circular amb inici i final al pàrquing de pagament “els Das Torrentons”, al terme municipal de Cànoves, al Montseny. Des del Pàrquing la ruta segueix la pista forestal principal cap a l’embassament de Vallfornès i que s´ha de seguir fins la casa de turisme rural de Vallfornès. Un cop allí s’abandona la pista forestal, per agafar un camí que surt a mà dreta. El camí porta de nou a la pista forestal.

Un cop a la Sitja del Llop el track segueix el PR C-139 crestejant pel Sui, Coll del Roure Gros, Turó d’en Cuc i Turó del Samon. D’aquí es baixa a la Plana del Bosc i a la Roca alta per baixar fins al coll de Tascó. D’aquí surt un corriol fins a l’ermita de Sant Salvador de Terrades, des d’on en surt un altre fins al Parquing.

CAN MORERA

CAN QUINTANA

CASA NOVA VALLFORNÈS

EL CAMPANAR

EL SUI

ENCREUAMENT (BAGA D'EN CUC)

ERMITA SANT SALVADOR

Parking

FINAL RUTA PANTÀ DE VALLFORNÈS

INICI RUTA PANTÀ VALLFORNÈS (PARKING ELS DAS TORRENTONS)

Lake

TURÓ DEL PI NOVELL

Castle

VALLFORNÈS

TURÓ DEL SAMON (O DE LA PLETA)