Uploaded July 30, 2015

Recorded July 2015

2.0
3.9

near Cànoves i Samalús, Catalunya (España)

Pujada al Sui, des del pantà de Vallfornès, però amb la variant de que hem pujat fins a la casa de Vallfornès, on hem agafat un camí a la dreta de la pista que s’enfila primer suaument i desprès per un dret corriol fins a l’enrunada masia de Masdéu, on per darrera la casa hem agafat un corriol poc definit i on en el tram superior, arribant al coll del Rore Gros, les falgueres tapen la traça, encara que sempre s’intueix per on s’ha de passar.

Aquest corriol enllaça en aquest coll, amb el camí tradicional que ve del coll del Pous d’en Bessa, per arribar fins al cim del Sui. De tornada baixem fins al turó de Palestrins i el coll Tascó, on agafem el corriol que baixa fins a l’ermita de Sant Salvador de Terrades, on agafem un altre corriol, molt dret i espedregat, que baixa directe fins l’aparcament de sota el pantà de Vallfornès, on hem començat aquesta caminada.
...

• Photo of lucky.r

lucky.r Apr 24, 2017

Muy buena ruta , aunque la zona de mas de deu esta ya muy crecida de vegetación i es facil desorientarse, i desde ese punto hasta encontrar el camino del camino de sui , muchas matas i zarzas....tengo los pies las piernas , que parece hechas un cristo. Por todo lo otro, perfecto

• Photo of erill

erill Apr 25, 2017

Gracias por el comentario i la apreciación respecto a la maleza y zarzas, que has encontrado en este tramo de Masdeu.
    Si hace dos años, tal como ya indicaba en la descripción de la ruta, encontramos este tramo como poco definido, actualmente, con el crecimiento de la vegetación, debe ser complicado y por ello, has pasado un mal rato.
    Salut i bones caminades!

• Photo of ÀdE

ÀdE Jul 12, 2017

Coincideixo plenament amb la valoració d'en lucky. La vaig fer aquest dissabte (08/07/2017) i és extremadament fàcil perdre pista per la zona de can Masdéu, tot i estar fitada amb un bloc de granit. Després, fent nord, nord-est i guanyant alçaria és fàcil orientar-se cap al Coll del Roure Gros però el tram final (abans d'arribar a la (auto)pista cap al Sui) és una locura de bardisses i vegetació: ni es veuen els propis peus. S'arriba al Coll del Roure Gros per convicció..a partir d'aquí...tot molt fàcil. En qualsevol cas, un plaer la sensació de solitud i pau entre Can Masdeu i el Col del Roure Gros
    i si ...tb tinc les cames ben marcades a sang a cop de bardissades !!!

• Photo of erill

erill Jul 29, 2017

Sap greu els problemes i el mal rato que has passat per la zona de Masdeu. És un bonic indret però és una llàstima que hi hagi tanta vegetació i bardisses que en dificultin el pas.