Uploaded June 17, 2014

Recorded June 2014

2.9
5.8

near Cànoves i Samalús, Catalunya (España)

La caminada comença al aparcament situat pràcticament sota de la presa del pantà de Vallfornès, a on hem arribat per una ample pista que surt del centre de Cànoves i on, els cap de setmana i períodes de molta afluència, fan pagar un peatge per accedir-hi.

El recorregut fet ha estat el següent:
Aparcament de Vallfornès (zona dels dos torrentons) – pantà de Vallfornès – camí i corriol paral•lels al torrent de la baga d’en Cuc – font de les Acàcies – castanyer Gros d’en Cuc – camí dels pous d’en Bessa – els Setis – collet dels pous d’en Bessa – turó d’en Cuc - coll del Roure Gros – el Sui – tornem al collet dels pous d’en Bessa – coll del Pi Novell – turó de Samon o de la Pleta - tornem al collet dels pous d’en Bessa – baixem fins al capdamunt dels Setis – coll de Palestrins – coll de Tascó – corriol dret que baixa al costat de torrent de l’ermità – can Quintana – Ermita de Sant salvador de Terrades – corriol a can Morera – pista del veïnat de Sant Salvador i que passa pel costat de les masies i cases de can Pou, can Jovany, can Puig, can Metz, can Balder i can Castell – pla de les Illes i aparcament de Valfornès.
Parking

Can Morera

• Photo of Miquel_1224

Miquel_1224 Mar 29, 2019

Molt fácil de seguir amb el track. Magnifiques vistes sobre tot des de el Sui i Salmont.

El qualifico de moderat per la distancia i perque requereix un mínim de preparació.

En general valoració força positiva.

• Photo of erill

erill Apr 1, 2019

Gràcies Miquel_1224 pel comentari i celebro que t'hagi agradat la ruta.