Uploaded April 4, 2018

Recorded April 2018

1.9
3.7

near Pallejà, Catalunya (España)

Avui hem fet una Ruta pels volta'ns de Pallejà, les Rieres dels Bufadors i Corbera, Sant Andreu de la Barca i pel costat del riu fins a Pallejà.
Comencem la Ruta en la ronda de Santa Eulàlia on hem arribat per la A-2, continuem pel carrer de Pallejà per anar a buscar les Fonts del Carinyo i la de les Rovires amb un esplandit salt d'aigua.
Des d'aquí anem a buscar un corriol amb bastant pendent marcada amb el color groc i que va pel costat del Torrent dels Bufadors.
Després d'esmorzar passem per les Ruïnes i Pont de Ca N'Amigó per deixar la carretera i passar pel camí dels Plataners i la Riera de Corbera veient el Salt i Gorg de la Mola i finalitza'n la Riera en el Mirador de l'Aqüeducte.
Pujem per un corriol que ens porta a la població de Sant Andreu de la Barca on sanem a veure la Font de L'Hermano i el Pou de Glaç, des de aqui anem a la Rotunda de Sant Andreu de la Barca per buscar el pas subterrani i poder caminar pel costat dret del riu fins a Pallejà.

Pal Informatiu

• Photo of judest15

judest15 Sep 27, 2018

Hola Salvadorlosan
    Gràcies pel comentari tens raó bona Ruta i sense anar molt lluny
    Salutacions

• frank_771 Dec 26, 2018

Bona ruta pero mal senyalitzada.

• Photo of judest15

judest15 Jan 3, 2019

frank_771
    Tens raó, es una llastima que moltes rutes no estiguen mes ben senyalitzades, per això es tenim que guiar per els mapes i per el GPS, en aquest cas pel Wikiloc