Uploaded September 10, 2019

Recorded August 2019

1.7
3.3

near Ojców, Województwo małopolskie (Rzeczpospolita Polska)

Ruta fàcil pel parc nacional Ojcowski. L'autocar ens deixa a l'inici de la ruta i seguim per la vall del diu Saspowka. Es el parc mes petit de Polònia però té una posició estratègica amb un gran valor etnogràfic. Grans boscos i muntanyes de roques calcàries, acantilats i coves. Mes de 5500 espècies catalogades. El parc té al seu interior nombrosos castells que formen la Ruta del Niu D'Àligues construida pel rei Casimiro el Gran. Passem durant el camí per l'anomenada Porta de Cracòvia, un pas entre les roques. També ens desviem amunt per visitar la cova Jaskimia o Cova Fosca al peu de les roques anomenades mà de Deu.
Durant el camí trobem un bon restaurant, el Bar Saspowka a on podem degustar truites i inclús pescar-les. (ténen una piscifactoria al costat). En aturem per a fer un bon dinar i desprès seguim fins el final de la ruta.
Desnivell de pujada 146 m i de baixada 250 m.

Castell

Info

Informació i refugi

Pajaros del parque

Inici de la ruta per la vall