Time  one hour 58 minutes

Recorded May 2015

1.7
3.4

near Onda, Valencia (España)

La ruta s'inicia a la cantonada del carrer de Sogorb amb l'avinguda de la Constitució d'Onda, al costat de la Central d'Emergències Municipal. Des d'allà s'avança cap a la CV-21, en direcció a l'Alcora. Després de recórrer uns metres per aquesta carretera, tombem a mà esquerra pel Polígon Industrial del Corral Roig.
Continuem pel camí sense desviar-nos en cap moment i pugem la lloma del Corral Roig. En aquest indret està o estava situat el Corral Roig, que dóna nom a aquesta zona del terme, però sempre que l'hem buscat mai l'hem trobat. Amagades en un xicotet pinar, a mà esquerra, hi ha unes ruïnes, però semblen més de caseta de camp que no pas d'un corral.
Baixem la lloma cap al barranc de Ràtils, i el creuem. De seguida, girem a mà dreta per a incorporar-nos a un camí que ens abocarà al Polígon Industrial La Trencadella i novament a la carretera CV-21.
Creuem la carretera i prenem un camí que avança cap a l'est. En arribar a la subestació elèctrica, girem cap a la dreta i agafem el camí del Pas de Fulla. Continuem recte i després de passar unes finques de tarongers que tenen uns taulellets on indica el nom del propietari "Ernesto Ribes", tombem a mà esquerra, cap al nord-oest, en direcció a la partida del Corral Blanc. A l'encreuament següent, anem cap a la dreta i, de seguida, comencem a pujar una llometa, a la dreta de la qual es troba el Corral i el Mas del Borrasco.
Ens aturem ací un moment, i continuem caminant. Baixem i, a l'encreuament, girem a mà dreta per a buscar de nou el camí del Pas de Fulla. L'agafem. Quan arribem a l'encreuament on l'havíem abandonat abans, el deixem i tombem a mà esquerra. Més endavant, anem a la dreta per a agafar el camí de les Covatelles.
Finalment, retornem a la CV-21. L'últim tram de la ruta no ens queda més remei que fer-lo per la vorera de la carretera fins que arribem de nou al punt d'eixida, on donem per acabada la ruta.