1.7
3.4

near Olivella, Catalunya (España)

Deixem el cotxe a la vora de la carretera que puja a Can Grau, pujem un petit resalt per agafar el corriol que ens durà al camí que puja cap a l'Hort del Rector, que deixem a la dreta i seguim pujant per anar a visitar l'església vella del castell i el Castell, que han millorat i aprofitat com a mirador del Garraf i rodalies amb una bona taula d'orientació. Desfem la pujada i tornem al coll, seguim per la carena i deguint el corriol passem per la vora d'un gran pou a la dreta, fins a trobar una pista ample que queda sota la encastellada i bonica masia de Santa Susanna. La rodejem per sota i ens desviem a l'esquerra, amb una mica de pujada, per baixar despres a buscar la rierra de Begues, que resseguirem, a estones per dins, a estones per corriols, fins a la cova d'en Muntaner. Seguim camí en clara direcció cap a la carretera, per tornar al punt de sortida.
Caminada interessant per visitar un seguit de construccions molt interessants i gaudir dels paissatges, bosquets i rieres propis del Garraf.
He seguit el track penjat per en X. Planas.