Uploaded February 26, 2015

Recorded February 2015

2.5
5.1

near Oix, Catalunya (España)

Bonica caminada des del petit poble d’Oix, a l’ermita, castell i cim del Bestracà, des d’on hem baixat cap a la vall d’Hortmoier i seguint les rieres de Beget i Oix, hem retornat al punt de sortida.

El recorregut que hem fet ha sigut el següent:
Sortida d’Oix (aparcament a sota l’església de Sant Llorenç) – plaça i carrer Major – carrer Nou direcció a ca l’Anica – girem a l’esquerra i de seguida prenem un petit corriol que s’enfila tot creuant varies vegades la pista – creuem la carretera de Beget a Oix – camps del Peirer – el Peirer – camí d’Oix a Bestracà – coll i corral de Bestracà – ermita de Sant Andreu de Bestracà – corriol a la serra de Bestracà – cim i castell de Bestracà – baixada creuant la tartera – la Portella on girem a la dreta – la Campassa – les Feixanes – GR-11 i PR C-186 – coll Joell – creuem la riera de Beget - roures del Rei – ermita de Sant Miquel d’Hortmoier – el Ripoll i camps del Ripoll – creuem la riera de Beget i reprenem el GR-11 i PR C-186 – àrea abandonada de picnic de la vall d’Hortmoier – palanca del Samsó (deixem el GR-11) – pas dels Lliberals (pista al costat de la riera de Beget a l’altre cantó del grau d’Escales) – pont Trencat i riera d’Oix – pla de les Guillasses – can Pei – castell d’Oix – arribada a Oix.

• Photo of Manel_49

Manel_49 Jun 10, 2015

Molt recomanable en especial les vistes de la pujada al Bestracà i la vall d'Hortmoier

• Photo of Rafa44

Rafa44 Mar 14, 2017

Espectacular per conèixer una vall quasi desconeguda con és la d'hortmoier. Anar amb precaució quan es baixa del castell de Bestracà i no perdre els senyals (fites o marques blaves). S'ha de creuar la riera de Beget un parell de vegades, en principi sense dificultar, però depèn del cabal. Molt recomanable.

• Photo of erill

erill Mar 18, 2017

Gràcies pels comentaris i valoració.
    Salut i bones caminades!

• Photo of maria i emili

maria i emili Mar 30, 2017

Itinerari clar i ben documentat
    Vistes espectaculars,
    Aquesta setmana vam fer el recorregut i el vam gaudir molt!
    Gràcies per compartir-ho!

• Photo of erill

erill Apr 2, 2017

Celebro que us hagi agradat i us agraeixo el comentari.