Moving time  2 hours 43 minutes

Recorded May 2019

2.0
4.0

near Òdena, Catalunya (España)

Una bona ruta per fer amb gossos, planera i et vas trobant la riera on es poden banyar i veure aigua!
No apte per gossos molt calorosos a partir de mitjans de maig.
S’ha de vigilar amb la epoca d’espigues perque hi ha molts camps sembrats de blat i amb les paparres, seria bo protegir amb un spray repe.lent abans de sortir per reforçar l’antiparasitari que ja portin.
No hi ha gaire ombra, aixi que millor fer-la a primera o ultima hora del dia.
Es molt planera, i casi tota es per pista. No hi ha animals de granja pero ens hem creuat amb un cabirol i esquirols, i hi ha rastre de senglars.
El gos pot anar solt durant tota la ruta, no hi ha afluencia de gent i la policia local d’Odena s’ha aturat a saludar els nostres gossos que no duien ni collar!

Esglesia d’Odena

Riera amb aigua

Riera amb aigua, vigilar gossos que puguin sortir de l’aigua

Riu

Font i area de picnic de Ca l’Enric

Vistes a Montserrat

Torre d’Odena

• Photo of familia.angladarobert

familia.angladarobert Dec 8, 2019

Molt bona ruta per fer un dia com ahir: un matí d'hivern amb sol. Hi ha força aigua pels gossos. Camí tranquil i agradable.

• Photo of Rutes per gossos

Rutes per gossos Dec 8, 2019

Gracies Irene, celebro que t’hagi agradat!!