Uploaded September 8, 2016

Recorded September 2016

1.4
2.7

near Fricking, Tyrol (Austria)

Ruta que ens ha fet recòrrer bona part de la carena del macís del Niederkaiser amb molt bones vistes sobre la vall de Sankt Johann in Tirol i el Kitzbüheler Horn, així com del macís del Wilder Kaiser. De fet tot el macís és una aresta de pedra, amb cingles a cada costat, però sobre tot la cara sur, realment impressionat. Molt de compte on posem els peus!!
Es pot donar tota la volta al macís però nosaltres hem fet el camí d'anada i vinguda pel mateix recorregut.
No cal patir per la senyalització, és perfecte.
Hem deixat el nostre vehicle abans d'arribar a la Rummlerhof, on comença l'Adlerweg. A la carretera, trobem el primer rètol que ens porta pel mig de prats i per sota el macís del Niederkaiser fins l'extrem més a tocar de Sankt Johann, un dels extrems del macís. A partir d'aquí entrem dins el bosc i comencem a pujar la qual cosa no deixerem de fer fins que siguem a l'Ursulablick. Pel camí trobem primer l'Einsiedeleikappelle i més amunt, excavada a la roca, la Gmailkappelle. Una mica més amunt, una balma és el punt de començament d'una part del camí assegurada amb cables i escalons fetsde fusta.
Cal tenir en compte que el nom del camí vol dir "Cresta del Niederkaiser" i realment és una cresta. Pràcticament sempre es camina per un camí penjat sobre el vuit i per tant cal evitar fer-lo amb criatures i amb el terra moll.
També és important tenir en compte que el desnivell es fa amb molt poc tram del recorregut la qual cosa accentua el grau de pendent d'aquest camí.
Malgrat tot, remarcar que l'esforç val molt la pena tant pel propi camí com per les vistes que es gaudeixen.