Uploaded January 28, 2019

Recorded January 2019

1.6
3.3

near Navajas, Valencia (España)

Ruta molt agradable i plena d'indrets interessants i bonics. Està molt ben senyalitzada i és totalment apta per a tota la família. Fins i tot en arribar a la presa no presenta grans problemes de seguretat. La "Ruta de les Fonts" és preciosa, sent-ne totalment aconsellable la seua visita. Això si, evitar anar-hi el divendres! Uns veïns ens digueren que és el dia en el qual els llauradors fan ús de l'aigua per a regar les seues terres i el cabdal dels diferents salts es redueix ostensiblement... A pesar d'això, el "Salto de la Novia" i la seua llegenda són per a recordar tota la vida. Cal passar per allí!
En ser el dia que era, deixàrem el cotxe en l'aparcament del restaurant del Camping "Altomira", des d'on iniciàrem i terminàrem el recorregut. I, una vegada ficats, on també menjàrem. Bon menú, bons preus i millor atenció. També ho recomane. Pel què sabem està obert tot l'any.

Una vegada més el meu GPS (Montana 680t) ha fet de les seues. Ho comente per a qui en pense comprar un igual i tinga ganes de preguntar-me com vaig solucionant a poc a poc els problemes de configuració.

Índex IBP: 33

Inici de la Via Verda

L'inici de la ruta és just al costat del Camping Altomira, i transcorre per la Via Verda "Ojos Negros", la qual no presenta cap dificultat. Al llarg de la ruta passem per dos túnels, però no cal dur llanterna.: un sistema automàtic posa en marxa l'enllumenat elèctric facilitant la caminada. Un 10 per a l'organització!