Moving time  6 hours 3 minutes

Recorded September 2019

3.2
6.3

near Nauders, Tyrol (Austria)

Vanaf t oude karrenspoor pad is t eigenlijk alleen maar steil klimmen tot aan de Plamort. Ikzelf heb t daar best zwaar gehad, maar goed m'n conditie is niet super. Maar heb t gered. Op de Plamort lopen veel paarden formaat haflinger. Als je er helemaal overheen loopt heb je een mooi uitzicht op de Reschensee. Wij zijn op de terugweg over de Plamort een tikkie eigenwijs geweest. Net voorbij de 1e bunker eerst wat doorgelopen, getwijfeld en toch terug naar de 1e bunker daar doorheen gelopen en weer terug en toen toch weer omhoog gegaan hopende op een verder doorlopend pad, 2e bunker tegenkomen daar is de 1e ruimte toegankelijk maar de rest is afgesloten dmv keien. Eigenwijs geweest en verder gelopen om er toch achter te komen dat er toch echt geen pad verder loopt. Dus terug naar de 1e bunker en daar naar beneden gelopen, maar je kunt dus ook links naast de bunker een pad volgen wat wij niet hebben gedaan. Maar een stuk verderop op t verlengde vd de verdedigingslinie zagen we t einde van dat pad. Naar t meertje gelopen en vandaaruit naar de Stieralm. De Bergalm hadden we nl. al gehad en ik was wel klaar met klimmen 😊.

• Photo of PaulArnoe

PaulArnoe Sep 21, 2019

Heerlijke wandeling met een enorm pittige klim naar de Plamort. Daar wel schitterend uitzicht over de Reschensee