Uploaded May 2, 2016

Recorded April 2016

1.5
2.9

near Esporles, Baleares (España)

(03/04/2016) Una bonica volta pels alzinars de la mola de na Ferrana, entre Esporles i Puigpunyent.
El punt de partida del nostre itinerari es situa en el Km 8,6 de la carretera Ma-110, aquí trobem a l'esquerra un camí amb una barrera tancada (WP-01) (299 m). Per arribar-hi, hem de sortir d'Esporles i desviar-nos per la carretera Ma-1101 direcció a Puigpunyent. En aquest mateix punt podem deixar el vehicle a la vorera de la carretera.
Itinerari: Km 8,6 carretera Ma-1101, pas de sa Granja, ermita de Maristel·la, ermita Vella, na Ferrana, pou de neu, Fita del Ram, cova des Ermassets, bassa de Son Vic, pas de na Boscana, Km 8,6 carretera Ma-1101.
Observacions: Itinerari que discorre tot ell per camins de carro i per tiranys de muntanya. Pujades i baixades fortes. Cal anar alerta amb la gran quantitat de camins que hi ha que ens poden despistar.
Més informació i fotografies: Blog Viaranys

18-Dreta

• Photo of Pouet685

Pouet685 May 23, 2017

Hola Josep: Enhorabuena por tu ruta y consiguiente explicación. Conocí la zona hace ... unos 50 años, sin saber ningún nombre, excepto La Granja y la Ermita.
    Ya jubilado la he recorrido algunas veces... parajes encantadores.
    No puedo asegurar que haya pisado todos tus tramos pues no siempre lo he hecho con GPS y mapa, pero mi conocimiento de la zona me permite poder emitir juicio.
    Gracias.

• Photo of jferrer

jferrer May 27, 2017

Hola Pouet685,
    Aquesta mola dóna moltes possibilitat de trànsit.
    Moltes gràcies per la teva valoració.