Download

2 comments
7,193 ft
1,907 ft

near Meshkīn, Zanjan (Iran)

مسیر مشکین کلسر جیزوان

view

camping محل استراحت و ماهیگیری

مسیر کوه

مسیر در اینجا دو راهی میشود مسیر سمت راست به سمت رودخانه ئو محل کمپ در میان درختان است مسیر سمت چب از پاکوب برای ادامه مسیر می باشد اگر قصد استراحت و کمپ را ندارید بهتر است سمت چپ و بالارفتن از کوه را انتخاب کنید

عبور کوه

gizvan

view gizvan

2 comments

• Photo of RaminShahin

RaminShahin Sep 29, 2018

برای اجرای برنامه جیزوان میباست به روستای ارمغانخانه و از آنجا به روستای مشکین برویم .و از آنجا میبایست وارد جاده مشکین -گلجین شویم که این مسیر خاکی بوده و بهتر است که با خودروی مناسب مثل نیسان وارد این جاده شویم
    البته مسیر طوری است که اگر هوا بارانی نباشد میتوانیم با خودروی سوری مثل پراید یا پیکان نیز وارد این مسیر بشویم
    مسیر بین مشکین و رو ستای گلجین و کلسر که طبیعت بسیار زیبایی دارد با ماشین طی طریق می گردد که در حدود 28 کیلومتر می باشد و کرایه خودروی نیسان برای این مسیر تا کلسر چیزی در حدود 100 هزار تومان میباشد
    البته میتوانید با همین راننده برای برگشت مسیر نیز هماهنگ کنید
    مسیر از دره زیبا و بکری شروع میشود که البته برای پیمایش بهتر میبایست از حاشیه دره حرکت کنیم که در بعضی جاها از مسیر پاوکوب در سمت راست دره و در برخی جاها در سمت چپ �

• Photo of RaminShahin

RaminShahin Sep 29, 2018

در صورتی که مایل باشید مسیر دره گلجین به جیزوان را که به موازات این دره است را میتوانید امتحان کنید
    و یا در صورتی که خودرو آفرود دارید مسیر گلجین به جیزوات زیباذی های خاص خود را دارد