Moving time  2 hours 37 minutes

Recorded February 2019

1.9
3.8

near Sant Carles de la Ràpita, Catalunya (España)

MONTSIÀ - La Foradada - Sant Carles de la Ràpita

Interessant ruta circular per anar a pujar a la Foradada del Montsià amb sortida mateix des de Sant Carles de la Ràpita. Una vegada passem la N-340 agafem el camí del mas de la Canícia, fins al final on trobarem les tanques de propietat, agafarem un sender amb forta pujada per arribar al Racó de Mamadits i fins arribar a dalt de la serra, passarem per la Mola de Vilaró i tirant a munt ens trobarem amb una altre petita foradada i per la muntanya en divisarem altres com el Forat del Castell, arribant a dalt de la serra trobarem lo Palleret i poc més endavant ja ens trobarem amb el lloc simbòlic de la Foradada. El descens el fem agafant el sender amb direcció al Cocó de Jordi, seguirem i passarem el Barranc del Llop, també passarem per les ruïnes del Corral del Maret i més endavant, al Cocó de Sant Roc, trobarem la pista del camí de la Font i la seguirem fins quasi al final amb que la deixen i seguim recte, vora de unes propietats, damunt de la N-340, a la vora de un dipòsit hi han unes escales que baixen a la betsinera i, amb compte passarem la N-340 per continuar pel camí de la Guardiola fins arribar de nou al lloc de sortida de Sant Carles de la Ràpita donant la sortida per acabada.

• Photo of Oscar Upegui

Oscar Upegui Feb 22, 2019

Muy buena ruta Josep, gracias por compartir el trazado y felicitaciones por ese buen registro fotográfico.

Josep Mª Dalmau Feb 23, 2019

Gracias Oscar por el comentario y la valoración de la ruta.

• xavinghood Jun 23, 2019

Ruta senyalitzada amb marques blanques. Ideal per fer la en un matí.

Josep Mª Dalmau Jul 1, 2019

Molt agraït xavinghood pel comentari i la valoració de la ruta.

• Xavier Josa Aug 10, 2019

L'ultim tram de pujada es durillo amb un parell de trams casi de via ferrada. Les vistes espectaculars !!!

Josep Mª Dalmau Aug 12, 2019

Una bona volta pel Montsià, molt agraït Xavier pel comentari i la valoració de la ruta.